1. |
Полякова Г.А. Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Шифр НБУВ: РА323398
Рубрики:
|